מדריך חברות האשראי בישראל

טרנזילה – סליקת כרטיסי אשראי באינטרנט

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

בשנים האחרונות, עם הפיכת האינטרנט לזירה מסחרית הפועלת בהיקף עצום, גדלה גם הדרישה לשירותי סליקה באינטרנט. חברת טרנזילה, מקבוצת אינטרספייס, נוסדה, בשנת 2000, למטרה זו בדיוק. החברה גדלה במימדים מרשימים במיוחד, כך שכיום היא נחשבת לחברה הגדולה והמובילה בתחומה בישראל.

אנחנו נתייחס כאן לאחד ההיבטים המשמעותיים ביותר בתפעולה של חברה בסדר גודל שכזה, והוא המוקד הטלפוני שלה. אבל ראשית, עליכם לדעת עוד קצת על טרנזילה ומגוון השירותים שלה.

אודות טרנזילה

טרנזילה מציעה כיום לעשרות אלפי לקוחותיה מגוון רחב של שירותים. עיקר העיסוק שלה, כאמור, הוא בתחום הסליקה המקוונת ופתרונות המסחר האלקטרוניים. החברה מספקת שורה ארוכה של פתרונות סליקה, ובין השאר כרטיסי אשראי, תשלומי Paypal והעברות קבע בנקאיות.

זאת לצד שירותים דוגמת הנפקה אוטומטית של חשבוניות מס חתומות, מסוף אשראי וירטואלי למשרדים, הפקת דוח'ות מעקב וניהול מתקדמים, הקמת חשבונות עסקיים בחברות שונות בתחום האשראי – והרשימה עוד ארוכה.  בתחום האינטרנט, גם בו מתמקצעת החברה, ניתן למנות שירותים דוגמת קניית דומיין, אחסון אתרים, אירוח שרתים, ניהול תשתיות אפליקציות אינטרנט ועוד.

החברה מחזיקה בכל הרישיונות והאישורים הנדרשים לצורך עיסוק בתחומים אלה, ובכלל זה אישור עמידה בתקן האבטחה הגבוה ביותר (PCI Level 1), רישיון ספק אינטרנט מורשה הניתן מטעם משרד התקשורת, אישור מפיץ מורשה של חברת שירותי בנק אוטומטיים (שב'א), לשכת שרות מורשת מטעם מרכז הסליקה הבנקאי (מס'ב) ועוד. מידע נוסף על טרנזילה בויקיפדיה

טרנזילה מצהירה על עצמה כחברה השמה דגש על שלושה ערכים: מקצועיות, אמינות והוגנות. אבל האם היבטים אלה באים לידי ביטוי גם במוקד השירות של החברה

מאפייני המוקד הטלפוני של טרנזילה

אם התרגלתם לרשימה ארוכה של מוקדים ומספרי טלפון, כפי שמאפיין, למשל, את חברות כרטיסי האשראי, במקרה של טרנזילה התמונה רחוקה מלהיות כך. החברה מתפעלת מוקד שירות טלפוני אחד בלבד, וזאת לצד מרכז תמיכה הפועל באתר האינטרנט. כמובן שגם ניתן לגשת פרונטלית למשרדי החברה בנתניה, או למלא את טופס יצירת הקשר הזמין באתר האינטרנט של החברה.

באשר למוקד הטלפוני, על אף שמדובר במוקד אחד, הוא נועד לספק את כל מסכת השירותים להם זקוקים בוודאי לקוחות החברה, כמו אלה שמתעניינים על הצטרפות למעגל הלקוחות שלה. הלקוח יכול לברר על פתרונות הסליקה והאבטחה שמציעה החברה, ולקבל ייעוץ לגבי התוכנית המתאימה ביותר לצרכים שלו.

כיאה לתחום דינמי זה, דגש רב מושם במוקד הטלפוני על מתן יחס אישי ללקוחות, וליווי שלהם לאורך כל הדרך. למעשה, טרנילה מגדילה עצמה כ"שותף טכנולוגי" לכל דבר ועניין, אשר מסייע גם בתהליכים שונים של החברות הלקוחות, ולא רק הסליקות למיניהן. כמו כן, המוקד הטלפוני מאפשר בקרה ומעקב אחר המתרחש בעסק, בכל הנוגע להיבט החשוב הזה שלו.

פרטי יצירת קשר

כתובת: רחוב יד חרוצים 19, ת.ד 8723, אזור התעשיה החדש פולג, נתניה.

טלפון: 0732224444.

פקס: 0732224440.

 

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן