מדריך חברות האשראי בישראל

גמא ניהול וסליקה בע'מ

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

גמא ניהול וסליקה בע"מ הוקמה ב-1998, ומאז ועד היום היא מספקת שורה ארוכה של שירותים פיננסיים בתחום כרטיסי האשראי, וזאת עבור המגזר הישראלי. החברה שהתחילה כחברה צנועה התפתחה במהלך השנים, כך שיום היא נחשבת לאחת המובילות בישראל בכל הנוגע לאשראי חוץ בנקאי. מוצרי המימון שהיא מפתחת מתקדמים, והם מפותחים באמצעות טכנולוגיות מתקדמות.

אבל האם הקידמה באה על חשבון השירות ללקוחות החברה? כדי שתענו על שאלה זו, עליכם לדעת את כל מה שצריך על המוקדים הטלפונים שמתפעלת גמא שירותים פיננסיים בע"מ עבור לקוחותיה.

על גמא ניהול וסליקה בע"מ

גמא ניהול וסליקה בע"מ, כאמור, מתמקדת בתחום האשראי, עם דגש על האשראי העסקי. קהל הלקוחות של החברה עומד על כ-6,000: החל מבתי עסק קטנים, ועד לכמה מהחברות הגדולות במשק הישראלי. היקף הפעילות של החברה עומד על כ-15 מיליארד שקלים מדי שנה.

בין השירותים שמציעה גמא ללקוחותיה, ניתן למנות ניהול ומימון של שוברי אשראי (אל מול כל החברות הפועלות בתחום זה בישראל), פתרונות ייעול ויגוון המקורות הפיננסיים של החברות, הקדמת חשבוניות של בתי עסק (פקטורינג), אשראי חוץ בנקאי, מגוון פתרונות בתחום הביטוח (תחת "גמא ביטוח") ניכיון צ'קים ועוד.

המוקד הטלפוני של גמא

בסך הכול, מונה כיום גמא ניהול וסליקה בע"מ כ-60 עובדים, האחראיים על ההיבטים השונים של פעילות החברה: כספים ובקרה, תפעול פיננסי, מחשוב, וכמובן – שיווק, מכירות ושירות לקוחות. המוקדים הטלפוניים של החברה הם דרך התקשורת העיקרית בינה לבין לקוחותיה: בניגוד לחברות האשראי הגדולות, כאן המדובר הוא במוקד טלפוני רב קווי אחד, המאפשר שירותים שונים באמצעות שלוחות ייעודיות.

בין השירותים הטלפונים שמציעה גמא ניהול וסליקה בע"מ, ניתן למנות מוקד שירות לקוחות כללי המשמש את בתי העסק, מוקד באמצעותו יכולים הלקוחות לברר את החיובים, מוקד לביטול עסקאות, מוקד לתפעול בתי העסק ועוד. אגף השיווק, המכירות ויועצי המימון נועד לחשוף את המתקשרים בפני סל הפתרונות של החברה, במטרה להרחיב את מעגל הלקוחות. כמובן שדגש ניכר מושם על ליווי והדרכה אישית ללקוחות החברה, כשבכל מצב הרצון הוא להתאים ללקוח את הפיתרון הפיננסי המתאים ביותר לצרכים שלו.

פרטי יצירת קשר

כתובת: מגדלי ויטה, בן גוריון 11, בני ברק, 51260. ת.ד 2221.

מרכזיה (רב קווי) – 036162939.

פקס מרכזי: 036162940.

שירות לקוחות לבתי עסק –

שלוחה 3.

פקס שירות לקוחות: 036183793.

בירור חיוב למחזיקי כרטיס פרטי –

שלוחה 4.

פקס מחלקת בירורים: 035707019.

ביטול עסקאות –

שלוחה 5.

פקס מחלקת ביטולים: 036169146.

תפעול בתי עסק / שינוי מספר ספר ומסוף –

שלוחות 6 ו-7.

קלט חוזים בתי עסק חדשים –

שלוחות 6 ו-7.

שיווק, מכירות ויועצי מימון –

שלוחה 8.

קלט שוברים ידניים –

שלוחה 9.

פקס מחלקת קלט: 036169144.

הנהלת החברה –

שלוחה 0.

פקס הנהלה: 036162941.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן