בשנים האחרונות, עלה קרנם של מועדוני הלקוחות השונים בישראל – אחרי הכול, זוהי אחת הדרכים היעילות לקבל הנחות משמעותיות בתקופה בה הוצאות המחיה שוברות שיאים חדשים. מועדון הלקוחות You נחשב לאחד השחקנים החשובים בשדה משחק זה: הוא מאגד בתוכו 15 רשתות קמעונאיות, בתחומים דוגמת מזון, דלק, תקשורת סלולרית, נופש, מוצרי תינוקות, כלי בית ועוד.
למועדון You ניתן להצטרף בשני מסלולים עיקריים. המסלול הראשון, הבסיסי יותר, הוא המסלול הרגיל, אשר קהל לקוחותיו עולה על מיליון. אנחנו נתייחס כאן למסלול השני, מסלול האשראי, ובעיקר – למוקד הטלפוני העומד ללקוחותיו. אילו שירותים הוא מעניק? ומהן דרכי יצירת הקשר עימו?
על כרטיס האשראי You
כרטיס האשראי של You מאד בתוכו כיום כ-180,000 לקוחות, והוא נועד, בעיקרו של דבר, להקנות להם את אותן הנחות משמעותיות במעמד השימוש בו ברשתות ובחנויות הרלוונטיות. בכרטיס זה, מסוג מאסטרקארד או דיינרס, ניתן להשתמש הן בארץ והן בחו'ל, והוא מקנה ללקוחותיו מסגרת אשראי נוספת, מעבר לזו הבנקאית שיש להם בוודאי.
כרטיס האשראי של You מקנה למחזיקים בו שורה של הטבות, ובכלל זה מתנת הצטרפות חד פעמית (10% הנחה על סל קניה ברשתות מגה, נכון לעכשיו), הנחות בגובה 5% על עד עשרה מוצרים קבועים, מבצעים בלעדיים, הנחות על משלוחים, הנחות בתדלוק בתחנות הדלק "דור אלון") ועוד. עלות החברות במועדון עומדת על 48 ש'ח בשנה, כאשר בשנה הראשונה לאחזקתו ניתן פטור מלא. כמו כן, בן או בת הזוג זכאים לפטור מלא בשלוש השנים הראשונות לאחזקת הכרטיס.
על המוקד הטלפוני של You
מוקדי טלפונים של חברות כרטיסי אשראי מקבלים תפקיד מרכזי במערך השירות שלהן ללקוחות השונים. גם בעידן הנוכחי, בו פירוט האשראי זמין באינטרנט ובו מקבלים את החשבוניות בדואר או בדואר האלקטרוני, אין עדיין תחליף למענה אנושי מקצועי. ואכן, גם לקוחות כרטיס האשראי של You יכולים לקבל שירות באמצעות שני מוקדים עיקריים.
הראשון הוא מוקד כרטיס האשראי, בו הם יוכלו להזמין כרטיס, לעדכן את פרטי הכרטיס הנוכחי שלהם או לברר סוגיות פיננסיות שונות הנוגעות אליו. יש לתת את הדעת על כך שמוקד זה הן מוקד של חברת כאל. ראוי להדגיש שכאשר לקוח ממלא את טופס ההזמנה של הכרטיס דרך אתר האינטרנט של You, ייצור איתו קשר נציג מכירות מטעם החברה.
המוקד הטלפוני השני הוא מוקד הלקוחות הכללי, המתמקד פניות שאינן נוגעות דווקא לכרטיס האשראי. זהו המוקד בו ניתן לקבל מידע על ההטבות השונות שמקנה הכרטיס בכל אחד מהתחומים ובכל אחד מבתי העסק, לברר היכן יש סניפי רשתות של מועדון You, להצטרף לאחד המסלולים הסלולריים של חברת YouPhone ועוד.
פרטי יצירת קשר
מוקד שירות ללקוחות כרטיס האשראי (דרך חברת כאל) –
טלפון: 03-5725599.
מוקד שירות לקוחות מועדון You –
טלפון: 1-800-570870.