מדריך חברות האשראי בישראל

חברת האשראי – אמריקן אקספרס

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

אמריקן אקספרס העולמית נחשבת לותיקה במיוחד, שעה שהוקמה כבר בשנת 1850 בארצות הברית. בשנים הראשונות, שימשה החברה כחברת שילוח לכל דבר ועניין, ועם השנים הפכה למוסד פיננסי. ב-1958 הפיקה החברה את כרטיס האשראי הראשון שלה, שזכה להצלחה נאה בכל קנה מידה: למעלה מ-17,500 בתי עסק גויסו לכבד את כרטיס האשראי, כשהאגדה מספרת שאחד ממחזיקי הכרטיס הראשונים היה לא אחר מאשר אלביס פרסלי.

כיום, מיותר לציין, נחשבת אמריקן אקספרס לאחת החברות המובילות בתחום האשראי בעולם, ומציגה שורה ארוכה של שירותים פיננסיים משלימים. אנחנו נתייחס כאן לחברה, למערך הטלפוני שלה בישראל ולדרכי יצירת הקשר.

על אמריקן אקספרס

במהלך השנים, הפכה אמריקן אקספרס למותג מרכזי בתחום האשראי בעולם, ולאחד מ-20 המותגים הכלכליים החזקים בעולם. הכרטיס מופץ כיום בכ-130 מדינות בעולם, ובכלל זה ישראל, כמובן. מאז 1995, נעשית פעילות החברה בישראל תחת הזכיינית פועלים אקספרס בע"מ.

את מלוא תשומת הלב בשירותי החברה מקבלים כרטיסי האשראי שלה, הנחשבים ליוקרתיים: אמריקן אקספרס פלטינה, אמריקן אקספרס זהב, אמריקן אקספרס Business, אמריקן אקספרס Green, אמריקן אקספרס Blue ואמריקן אקספרד קרדיט הם המוצעים על ידי החברה, נכון לעכשיו.

כמיטב המסורת, תוכניות ההטבות והמבצעים של החברה הם שמושכות את תשומת הלב של רבים מהלקוחות, כאשר מדובר על כ-3,000 הטבות. שירותים אחרים ללקוחות ניתנים בתחום האשראי והתשלומים, כמו גם לנוסעים לחו"ל.

מגוון השירותים במוקד הטלפוני

גם כיום, בעידן האינטרנט והרשתות החברתיות, כל חברת אשראי שמכבדת את עצמה פשוט חייבת לתפעל מוקד טלפוני מאויש היטב. אמריקן אקספרס עושה זאת גם כן, עם מוקדים שנועדו להשלים את השירות הפרונטלי, הניתן במשרדי החברה בתל אביב. החברה מתפעלת מוקד שירות לקוחות לכל אחד מסוגי הכרטיסים שהיא מנפקת, מה שאמור לקצר את זמן ההמתנה של הלקוחות. מוקד המכירות מיועד למעוניינים להזמין את אחד מכרטיסי האשראי של החברה.

המוקד הבא נכנס לתמונה במצבים הלא נעימים בהם מגלים כי כרטיס האשראי נאבד או נגנב – יהיה זה מוקד להודעה על אובדן כרטיס, הפועל 24 שעות ביממה, בכל אחד מימות השבוע. מוקדים חשובים אחרים מאפשרים לקבל הלוואות או אשראי מהיר, כשראוי לציון גם מוקד התמיכה הטכנית לאתר האינטרנט.

פרטי יצירת קשר

כתובת: רחוב המסגר 40, תל אביב.

שעות קבלת קהל: ימים א'-ה', 8:30-18:00.

 מוקד הזמנת כרטיסים –

טלפון: 1800226121 או 2639*.

 הודעה על אובדן כרטיס –

טלפון: 036364400.

שעות פעילות: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

אשראי מהיר –

טלפון: 1800415415 או 6220*.

קו שירות לקוחות למחזיקי כרטיס ירוק ו-Business ירוק –

טלפון: 1700501070.

קו שירות לקוחות למחזיקי כרטיס זהב ו-Business זהב –

טלפון: 1700501060.

קו שירות לקוחות למחזיקי כרטיס פלטינה –

טלפון: 1800507507.

קו שירות לקוחות למחזיקי כרטיס Credit-

טלפון: 036364422.

קו שירות הלקוחות למחזיקי כרטיס Blue –

טלפון: 036364422.

שירות סגנון חיים לנוסעים לחו"ל –

טלפון: 1800224431.

ביטוח נסיעות לחו"ל –

בירורים והרחבות: 036381919.

תביעות: 039420413.

שירותי חירום (24 שעות ביממה): 97239221088.

תמיכה טכנית באינטרנט –

טלפון: 036364292.

שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:30-18:00.

סיוע חירום בשימוש כרטיס בחו"ל –

טלפון: 97236364445.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן