מדריך חברות האשראי בישראל

כרטיסי אשראי של כאל

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

חברת Cal נחשבת מזה שנים רבות לאחת המובילות בתחום האשראי בישראל. היא מנפיקה לקהל רחב של לקוחות כרטיסי אשראי מסוג ויזה, מאסטרקארד ודיינרס, וכן מציעה שורה ארוכה של פתרונות פיננסיים משלימים. הנה כל מה שעליכם לדעת על החברה, ובעיקר – על מוקדי השירות הלקוחות הטלפוניים שלה. ויש גם פרטי יצירת קשר מדויקים עם החברה.

על החברה

חברת כאל (או בשמה המלא: "כרטיסי אשראי לישראל בע"מ") נוסדה ב-1979 על ידי שני בנקים: בנק לאומי מצד אחד, ובנק דיסקונט מהצד האחר. כיום, נמצאת החברה בבעלותם של בנק דיסקונט (72% ממניות החברה), כמו גם הבנק הבינלאומי (יתר 28% מהמניות). החברה, שמשרדיה הראשיים ממוקמים בגבעתיים, מעסיקה כ-1,500 עובדים.

עיקר ההתמקדות של כאל, כפי שניתן להסיק משמה, הוא בהנפקת כרטיסי אשראי, שעה שמדובר על כשני מיליון כרטיסים הפעילים כיום בישראל. בנוסף אליהם, מאפשרת החברה להצטרף למועדוני לקוחות, מועדוני סגנון חיים ומועדוני צרכנות, במסגרת שיתופי פעולה עם כמה מהגופים הגדולים ביותר. כמיטב המסורת, מציעה החברה גם שורה ארוכה של מבצעים והטבות ללקוחותיה.

סוג אחר של שירותים הוא פתרונות הסליקה למיניהם, כמו גם פתרונות פיננסיים אחרים: הלוואות אקספרס, אשראי חוץ בנקאי, תוכנית חיוב חודשי קבוע ועוד. עבור בעלי עסקים, מציעה החברה אשראי לבתי עסק, מציעה שירותי פקטורינג וניכיון עסקאות כרטיסי אשראי ועוד.

תפקידי המוקד הטלפוני

חברה בסדר גודל של כאל חייבת להעניק את מלוא תשומת הלב לסוג השירות שהיא מעניקה ללקוחותיה, כמו גם המעוניינים להצטרף לשירותיה. בעידן הנוכחי, עיקר השירות נעשה באמצעות המוקדים הטלפונים השונים שמתפעלת החברה, כל אחד מהם מיועד לענות על צורך אחר של הלקוח.

המוקד הבסיסי ביותר הוא מוקד השירות הטלפוני והמענה הקולי המתקדם, המאפשר בירורים מכל סוג, עדכון פרטים, הצטרפויות לתוכניות וכן הלאה, שעה שמוקד אחר מעניק שירות הנוגע להלוואות ולמוצרי האשראי השונים של החברה. מוקד החירום פעיל 24 שעות ביממה, ומאפשר להודיע על גניבת או אובדן כרטיס, לצורך חסימתו המיידית. עבור גולשי אתר האינטרנט, עומד מוקד תמיכה טכנית.

פרטי יצירת קשר

כתובת למשלוח דואר: תפוצות ישראל 13, גבעתיים, מיקוד 53583.

שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:00-20:00.

יום ו', 8:00-12:30.

מוקד השירות הטלפוני ומענה קולי מתקדם –

טלפון: 035726444.

פקס: 035723723.

אובדן או גניבת כרטיס-

טלפון: 035723666.

שעות פעילות: 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

תמיכה טכנית ללקוחות Cal-Online באינטרנט –

טלפון: 035726794.

פקס: 035723750.

שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:00-20:00.

יום ו', 8:00-12:30.

הלוואות ומוצרי אשראי –

טלפון: 3338*.

שעות פעילות: 24 שעות ביממה.

מוקד גביה –

טלפון: 035724326.

פקס: 035727076.

שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:00-18:00.

יום ו', 8:30-12:00.

טרום קבלת כרטיס –

טלפון: 035723777.

שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:00-16:00

מחזיקי כרטיס You-

טלפון: 035725599.

שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:00-20:00.

יום ו', 8:00-12:30.

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן