חברת לאומי קארד נחשבת לאחת המובילות בתחום האשראי בישראל, עם למעלה משני מיליון כרטיסי אשראי שהיא הנפיקה במהלך השנים (בעיקר ממותגי ויזה ומאסטרקארד). זאת ועוד, החברה ממוקמת במקום הראשון בישראל, מזה שנים, בקצב הגידול של כרטיסי האשראי.
עובדות אלה מבטיחות דבר אחד: על מנת שלאומי קארד תשמור את כוחה, עליה לעמוד לרשות לקוחותיה בכל רגע נתון. ואכן, החברה מעידה על עצמה ככזו המחזיקה בתפיסה לפי הלקוחות קודמים לכול. המוקדים הטלפונים שלה נועדו למטרה זו בדיוק, אבל האם הם עושים זאת בפועל?
על לאומי קארד
חברת לאומי קארד, כפי שניתן בוודאי להסיק משמה, היא אחת מחברות הבת של בנק לאומי – האחזקה שלה נעשית על ידי בנק לאומי (80% משווי המניות) וחברת קנית בע"מ (20% הנותרים). החברה מתמקדת, כאמור, בתחום האשראי, עם מגוון כרטיסים שהיא מנפקת. כמו כן, מנפקת החברה כרטיסי מועדון ולקוחות בשיתוף פעולה עם חברות גדולות במשק הישראל.
מעבר לתחום האשראי, פועלת החברה גם בתחום הסליקה, ומעניקה כיום את שירותיה ללמעלה מ-40 אלף בתי עסק בישראל. החברה מציעה ללקוחותיה הלוואות מכל סוג, ואף מאפשרת לנוסעים לחו"ל להפעיל ביטוח נסיעות. כוח האדם של החברה כולל כ-1,600 עובדים – חלק במשרדים הראשיים של החברה בבני ברק, וחלק במוקדים השירות הטלפוני השונים של החברה, אליהם נתייחס כעת.
שירותי המוקד הטלפוני
כיאה לחברה בסדר גודל משמעותי, לא מפתיעה העובדה שהמערך הטלפוני של לאומי קארד נחשב לרחב בכל קנה מידה. החברה מתפעלת מוקד שירות ללקוחות פרטיים, בו יכולים הלקוחות לעדכן את פרטיהם, להצטרף לתוכניות ולהזמין שירותים שונים. מוקד התמיכה הטכנית מאויש אף הוא במרבית ימות השבוע, ומאפשר לקבל מענה לסוגיות טכניות הנוגעות לכרטיסי האשראי, לאתר האינטרנט, לאפליקציה וכן הלאה.
עבור מצטרפים חדשים או אלה שמעוניינים לעשות זאת, עומד מוקד המכירות של לאומי קארד. מוקד חשוב אחר של החברה, כיאה לגורם בתחום האשראי, הוא מוקד חסימות, המאפשר לבטל את כרטיס האשראי בפרק זמן קצר במקרים של אובדן או גניבה – מוקד זה, כמובן, זמין בכל שעות היממה, שבעה ימים בשבוע.
חשוב לתת את הדעת שיחד עם השירות הטלפוני, מציעה לאומי קארד מספר פתרונות אונליין, ובכלל זה קבלת דפי הפירוט של כרטיסי האשראי לתיבת הדואר האלקטרוני, קבלת הודעות SMS הכוללות מידע חשוב על הכרטיסים, הרשמה לאתר לאומי קארד, אפליקציית הארנק הדיגיטלי ועוד.
פרטי יצירת קשר
משרדי החברה –
טלפון: 036177676.
כתובת למשלוח דואר: בן גוריון 11, בני ברק, מיקוד 51260.
שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:00-20:00.
יום ו', 8:00-13:00.
מוקד שירות ללקוחות פרטיים –
טלפון: 036178888.
פקס: 036178866.
שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:30-19:00.
ימי ו' וערבי חג – 8:30-13:00.
מוקד תמיכה טכנית –
טלפון: 1700703232.
שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:30-22:00.
יום ו', 8:30-13:00.
מוקד חסימות –
טלפון: 036178800.
פקס: 036178889.
שעות פעילות: 24 שעות ביממה.
מוקד מכירות –
טלפון: 1-700-700-798 או 2133*.
שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:00-21:00.
יום ו, 8:00-13:00.
מוקד גביה מחזיקי כרטיס –
טלפון: 036178833.
פקס: 036177855.
שעות פעילות: ימים א'-ה', 8:30-12:30.
ימים א' ו-ד', 16:00-18:00.